کل خانوادم درگیر شدن .وخودمم و بچم درگیر شدم
اره بابا گرفتم دارم اززورسرفه وگلودرد میمیرم خاک ت سرشون بااین واکنسشون
نه عزیزم من خدارو شکر نگرفتم
پسر کوچیکم دوهفته درگیرش بود الان بهتر شده
خداروشکر. تا الان نگرفتم ،به من باشه که هرسال دیگه میزنم ،چون سینوزیت داشتم و هرسال پدرم درمیومد
من که خودم واکسن رو نزدم یعنی هیچکس بهم نگفته بزنم ولی خب هفته پیش که گرفتم همه علائم آنفولانزا رو داشتم
من واکسن زدم ولی خداروشکر تا الان ک سالمم
من گرفتم واکسن هم زده بودم افتضاح بود قشنگ الان سومین هفته ای هست که رد میشه هنوز سرفه هام تموم نشده
من ماسک میزنم کلا هم خونم واکسن هم زدم خداروشکر نگرفتم هنوز
اره گرفتم دارم جون میدم 😭😭😭😭
من گرفتم اعصابم خرابه از مریضی
نه نگرفتم با اینکه همش بیرون میرم یادم میره ماسک بزنم
نه من خداروشکر نگرفتم
ن خداروشکررر
اره واکسن خیلی تاثیر گذاشت در حد کمی سوزش گلو داشتم ک خوب شدم شکر خدا
نه خداروشکر
اره گرفتن من شنیدم خیلی ها گرفتن
من گرفتم ولی خیلی خفیف درحد ابریزش بینی
اره من خیلی بعد یرما خوردم تا الانش گلوم هنوز خوب نشده
فعلا نه خداروشکر گوش شیطون کر
من واکسن نزدم ولی این ویروس جدید گرفتم تو رو خدا خیلی حواستونو بدین یعنی پدر من در اومده سرماخوردگی هیکلم درده سردرد گلو درد سرماخوردگی شدید سرماخوردگی آبریزش بینی
وای من واکسن زدم ولی از دیشب تاالان بدجور حالمو بد کرده احساس سنگینی سر و ابریزش و ……
میگن آنفولانزا هست ماها که واکسن زدیم دیگه نمیگیریم درسته ؟؟؟؟؟؟
بله یه کوچولو درگیر شدم اعضای خانواده گرفتن
یه روز فقط گلو درد داشتم ک رفع شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.