سلام مامانا من دیشب زاییدم

۸ پاسخ

مبارک باشه

بسلامتی عزیزم ایشالا قدمش برات خیر باشه ۳۷ و چند روز بودی ؟؟سز یا طبیعی

خوشبحالت بسلامتی😢❤️

بسلامتی گلم قدمش خیر باشه سز یا طبیعی

ب سلامتی

واای عززییزممم مبارکت باشه قدمش خیر باشه انشالله
هردوتون خوبید؟همه چی خوب بود؟ طبیعی بودی یا سزارین؟

مبارکت باشه عزیزم

مبارکه بسلامتی💕

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۷ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۸ ماهگی
مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی
مامان حسین و حسنا❤️ مامان حسین و حسنا❤️ ۴ ماهگی
مامان نورا🐣 مامان نورا🐣 ۹ ماهگی
مامان 🩷مهدیار🩵 مامان 🩷مهدیار🩵 ۱۰ ماهگی
مامان نفس باباش🐣 مامان نفس باباش🐣 ۸ ماهگی
مامان داریوش مامان داریوش ۱۴ ماهگی
مامان هلو مامان هلو ۱۳ ماهگی