سلامم خانومااااا
شما برای اقدام روز چند اقدام میکنید تا چند ؟

۲ پاسخ

یک روز درمیون خوبه برای اقدام دکترا میگن

سلام عزیزم
بنظر من هیشکی با برنامه ریزی باردار نمیشه
من خودم شیش هفت ماه هرماه با برنامه ریزی اقدام کردم و مواظب بودم باردار نشدم

دیگه بیخیال شدم
دکترم رفتم گفت مشکلی نداری برای باردار شدن همسرمم مشکلی نداشت

دیگه خودمو زدم به بی خیالی یک ماه خورده ای بعدش باردار شدم

سوال های مرتبط

مامان آیلار مامان آیلار هفته بیست‌ویکم بارداری