مامانا شما هم ت هفته ها من ترشحتون زیاده؟

۴ پاسخ

منم ازم اول ترشحم زیاد بود،تو ازمایشام خداروشکر چیزی نشون نداده،ب دکترمم گفتم گفت بدون خارش و سوزش اشکالی نداره

اگه بو نداره طبیعیه

آره برای منم زیاد شده

اره 😣

سوال های مرتبط

مامان آیسا 🫧💗👶🏻 مامان آیسا 🫧💗👶🏻 ۷ ماهگی
مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری