۲ پاسخ

برا منم همینطوره،خودشو طوری سفت میکنه دیگه نه میتونم راه برم نه بشینم خیلی بده
وقتی ام سرپام اصلا نمیتونم قشنگ صاف وایسم

از من میاد زیرشکمم خودشو سفت میکنه خیلی بده
نمیدونم حالا طبیعیه یانه🤦‍♀️🥲

سوال های مرتبط

مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی