من علائم خاصی ندارم میترسم حاملگی پوچ باشه ،حاملگی پوچ چجوری؟🥺😞

۱۵ پاسخ

منم هیچ علایمی‌ ندارم جز تکرر ادرار و گشنگی مدام

ای خدا منم همینم فقط اشتها ندارم سینه هامم ی روز درد می‌کنه ی روز نه
همش نگرانم خدا کنه این یک هفته بگذره برم سونو

منم بارداری پوچ داشتم علائم خاصی نداره مثل بارداری های دیگه است و فقط تو سونو نشون میده
البته بتا به کندی بالا میره یا پایین میاد ساک تشکیل میشه ولی جنین نه
حالا هفته هشت و نه زمان داری نگران نباش

چقدر من الان تو این شرایطم
تازه تستم مثبت شده و هیچ علایمی حتی حساسیت یا سفتی سینه هم ندارم
همش میترسم پوچ باشه

عزیزم ب جاش خداروشکر کن اون بالاییی نا امیدت نمیکنه

عزیزم من تا ۶ هفته حتی سینه هام هم درد و سفتی نداشت. هیچی علامت نداشتم

نگران نباش من هنوزم علائم ندارم 🫠

نگران نباش بابا این چه حرفی میزنی

نه عزیزم نگران نباش ، خیلی‌ها اصلا علائم ندارن
بارداری پوچ هم بتا خوب بالا نمیره من تجربه.اش داشتم

والا من بچه اولم اینقد هیچ علایمی نداشتم ب شک میفتادم .. تا سنو‌میگفت هست 🤣🤣

نه بابا خیلیا کلا علائم ندارم چرا استرس میگیری بدترین چیزی ک فکرشو نی همین استرسه

منم هفته ۶ دقیقا همین حس و دارم علائم ندارم میترسم🥹

نگران نباش عزیزم برا علائم هم فعلا زوده اخه

نه نگران نباش.

نگران نباش منم بارداری اول فقط تنگی نفس داشتم دیگه هیچی

سوال های مرتبط

mah mah قصد بارداری
mah mah قصد بارداری
mah mah قصد بارداری
دلارا دلارا قصد بارداری
مامان انبه مامان انبه ۱ ماهگی
مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان الینا مامان الینا ۳ ماهگی