خانما بخور سرد الان قیمتش چنده

۴ پاسخ

من ۱ خورده ی گرفتم

اره خب دستیع. ولی کاربردی هست. اونا که رازی بودن خدایی. من حتی ندیدم شکلش رو . تو گول بزن شاید آورد بالا

من تازه خریدم 4میلیون 800 قیمت‌ها متفاوت هست

بستگی ب دستگاهش داره. برو از داروخونه دستگاه بخور بگیر . ۱۵۰تومنی میشه. کوچیکه ولی ب کارت میاد

سوال های مرتبط

مامان پناه🌈🍬🍭 مامان پناه🌈🍬🍭 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان نی نی کوچلمم مامان نی نی کوچلمم ۱ سالگی