عالیه بین پوشک هایی که خریدم مای بیبی مولفیکس کوکومی از همشون بهتر بود
آویزون نمیشه پس نمیده حساسیت زا نیست
من که راضی نبودم مای بی بی به نظرمن خوبه
من ازمولفیکس راضی نبودم باعث سوختگی میشه همش
اما مای بیبی فوق العادست
هانیز عالیه هم قواره ازاد تری داره نسبت به اونا، هم ضدحساسیته
ایرانیه؟
منم تعریفش و شنیدم ولی نخریدم هنوز.من پوشک مای بیبی مهربان با پوست استفاده میکنم ولی دیگه شرکت مای بیبی مثل اینکه دیگه اون و تولید نمیکنه و همه جا کانال دار هست.احتمالا پوشکام تموم شه منم هانیز میخرم لطفا هرکی تجربه ای داره بگه
اره عالیه
عالیه خیلی خوبه ۹ ماهه دارم استفاده میکنم امروز خریدم ۶۷۵ گفت قیمت قبل
اره من هفته ی پیش ۱۲ تایی خریدم ۲۲۰ خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.