پوشک هانیز خوبه کسی راضیه ؟

۸ پاسخ

بنظرم بهترینه

بله من استفاده میکنم برترین پوشکه

یبار سایز ۳ گرفتم پسرم حساسیت داد و جذب کم بود سایز ۴ میگن جذبش خوبه

من فقط هانیز می‌بندم راضیم

عااالیه

پسر من حساسیت داد

خوبه ولی گرون شده

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان علیسان 💙🧸 مامان علیسان 💙🧸 ۱ سالگی
مامان علیسان 💙🧸 مامان علیسان 💙🧸 ۱ سالگی
مامان هاکان🧸🩵 مامان هاکان🧸🩵 ۱ سالگی
مامان آیلین وهامین مامان آیلین وهامین ۱۵ ماهگی