۷ پاسخ

والا همه تعریف میکردن من رفتم گرفتم خیلی نازکه مث دستمال کاغذیه یسره هم نشتی میداد برا پسرمن ک اوکی نبود 😐

خیلی خوبه.

کارش عالیه

خوبه، فقط یکم از مای بیبی نازک تره

رفتم با کالابرگ مادران بگیرم همیشه ملفیکس میگرفتم اینبار نداشتن هانیز گرفنم

من امروز اولین بار استفاده کردم
احساس میکنم چسبش از مای بی بی ضعیفتره

عالیه

سوال های مرتبط

مامان آریا🤍 مامان آریا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان علیسان 💙🧸 مامان علیسان 💙🧸 ۱ سالگی