خانوما پوشک هانیز خوبه؟سایز ۴ش اندازه مولفیکسه؟

۶ پاسخ

آره خیلی خوبه من برا پسرم چهار میگیرم

حتی بزرگترازمولفیکسه

آره من برا پسرم چهار میبندم

فقط مولفیکس

من یه بار هانیز استفاده کردم کلاً بچمو سوزوند

ولی مای بی بی ومولفیکس از هردو راضیم

اره من امروز خریدم

سوال های مرتبط

مامان پناه🌈🍬🍭 مامان پناه🌈🍬🍭 ۱۱ ماهگی
مامان آیلین وهامین مامان آیلین وهامین ۱۵ ماهگی
مامان هاکان🧸🩵 مامان هاکان🧸🩵 ۱ سالگی
مامان علیسان 💙🧸 مامان علیسان 💙🧸 ۱ سالگی