۶ پاسخ

چقد گرون میدن ایران من سایز ۳ رو ۳۸ تایی ره میگیرم ۷۰ کرون پنجاه درصد تخفیف میدن ده پوشک خیلی هم ارزون

چرا ۳ میبندی خیلی کوچیک نیست براش؟ من پسرم هم وزن بچه شماست ۵ میبندم

دخترم هم وزن و قد دختر شماست ولی من پوشک سایز ۴میبندم ۳خیلی خوچیکه اذیت میشه

خوب گرفتی

عالی گرفتی✨️

خوبه عزیزم من مولفیکس شماره ۴ گرفتم ۳۴ تایید ۳۶۶ تومان

سوال های مرتبط

مامان پناه🌈🍬🍭 مامان پناه🌈🍬🍭 ۱۱ ماهگی
مامان هاکان🧸🩵 مامان هاکان🧸🩵 ۱ سالگی
مامان علیسان 💙🧸 مامان علیسان 💙🧸 ۱ سالگی
مامان آیلین وهامین مامان آیلین وهامین ۱۵ ماهگی