۹ پاسخ

چیشد دخترت بهتر شد موندم تو فکرش

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۲۷۰۰ مادر❤️
@food_babyy

یدونه پیاز بذار روبخاری بعدش ک یکم‌نرم‌حالتی شد بذار تو جورابش یدونه ان بذار روبخاری بمونه کلا

بنیتا هم از دیشب اینطوریه تبش اصلا پایین نمیاد
دائم یا بروفن میدم یا استا

سیب زمینی رنده کنی بزاری تو جورابش هم پایین میاد

شیاف۱۲۵ بزار

پیاز بزار کف پاهاش
کشاله رونش پارچه نم دار بزار
پاشویه کن با آب ولرم و گلاب
شیاف استامینوفن ۱۲۵ بزار
میتونی بروفن هم بدی خیلی جوابه
لباس خنک بپوشش

مرتب پاراکید رو بده. اگه خوب نشد شیاف استامینوفن بذار

پیاز بزار کف پاش

سوال های مرتبط