دعا کنید نامه سزارین داد دکتر واسه 16

۵ پاسخ

عزیزم بچت چند کیلو و چند هفته دنیا اومد

بسلاکتی ولی کاش زودتر بود
ولی اصلا تو فکر نباش شکر خدا نی نی که کاملا رسیدس
سزارین هم خوبه اذیتیش خیلی کمه
من تجربه دوتارو دارم

شما که ۴۰ هفته هستی دیگه طبیعی هم رد میشه تا ۱۶ ام😄

به سلامتی عزیزم
دیر نشده؟

چرا نامه داد؟

سوال های مرتبط