۳ پاسخ

من خوب شدم بچمم خداراشکر نگرفته ولی خیلی اذیت شدم سزارین

من که سرما بهم چسبیده چند روز پیش خوب شدم باز امروز سرما خوردم

من سرما داشتم و سز کردم بعد زایمان دکتر بهم هر 8ساعت دیفن داد و موقع شیر دادن ماسک میزدم و خداروشکر مانیار هم سرما نگرفت

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۷ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۱۰ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۱۰ ماهگی