۲ پاسخ

اگه هم نمیخوای ابکی بشه شیر خشک بدون اب بریز داخلش

یه قاشق ارد برنج جوش بده سرد که شد یه پیمانه شیر با اب قاطی من بریز داخلش

سوال های مرتبط

مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی