مامانا بچم تب داره

تصویر
۸ پاسخ

این تب الرژیه
به خاطر شیر معمولی که میدی

کمه‌عزیزم فعلا لباساشو‌ کم کن اگه‌رفت بالاتر استامینوفن بده

عزیزم بالا ۳۷/۵ تبه این هنوز خیلی کمه مراقب باش هی چک کن که بالاتر اگه رف از ۳۸بهش استامینوفن بده

علت تب هم‌باید بدونی شربتی برا سرماخوردگی بهش بدی از عفونت تب میاد

اره شروع تبه

سرما خورده؟

اره جانم.قطره پارکید بهش بده و کف پاش خیار بزار

اره تبه

سوال های مرتبط

مامان آیساخانوم مامان آیساخانوم ۱ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱ سالگی
مامان ماهد مامان ماهد ۱۴ ماهگی
مامان سیدعماد مامان سیدعماد ۱ سالگی