سلام خانما حس سرما خوردگی دارم چیکار کنم

۳ پاسخ

یه استامیفون بخور لباس گرم بپوش استرحت کن صبم یه سوپ گرم مایعات گرم بخور اگه چیزی باشه ازبین بره

فقط میتونی استامینوفن ساده 325 مصرف کنی

آب ولرم و آبلیمو عسل
شلغم
لبو
سوپ
بخور ک نگیری

سوال های مرتبط

مامان مهـراد  💙 مامان مهـراد 💙 روزهای ابتدایی تولد