سلام ،سه روز دیگه زایمانمه حس سرماخوردگی دارم چیکار کن😑

۵ پاسخ

خدا برسه ب دادت

آب جوش سرد شده عسل و لیمو
مایعات
دفین هدارمین غرغره کن تف کن

وای محاله کسی سزارینی باشه قبلش سرما نخوره 😎🤣
مرتب آب نمک غر غره کن

میوه زیاد بخور و مایعات گرم زیاد بخور
تا میتونی سیب بخور

دیفن هیدرامین قرقره کن استامینوفن ساده بخور سوپ بخور جلو کولر اینا هم نباش

سوال های مرتبط