سلام دوستان این مولتی ویتامین گرفتم خوبه؟؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

وزن جنین زیاد نمیبره بالا وزن خودتو میبره بالا

منم همینو مصرف میکنم

اره عزیزم خوبه

آره این هم خوبه ولی از همه بهتر مولتی ویتامین اکتی ناتال سویس دکتر من همیشه از همون واسم تجویز می‌کنه همه ویتامینارو هم داره برای رشد بچه خیلی خوبه سر دخترم از همین اکتی ناتال خوردم عالی بود

آره عالیه اشتها رو زیاد میکنه وزن اضافه میکنی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓مامان مامان توت فرنگی 🍓مامان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ❤️جیگر گوشه مامان ❤️جیگر گوشه هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه خدا 😍❤️ مامان هدیه خدا 😍❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🧡🐣🧡 مامان 🧡🐣🧡 هفته بیست‌وششم بارداری