کیا دو روز دیگر موعدشونه
یعنی این ماه با فولیکول ۲۵و۱۸
چی میشه ینی؟😭

۷ پاسخ

هیچی انشاالله که باردار میشی عزیزم 🤲🙏

عزیزم تو تست زدی یا نه

خیلی بهش فکر نکن هرچی بیشتر فکر کنی بیشتر اذییت میشی
من ۴روز دیگ موعدمه

من دو روز دیگه موعدم بود ولی امروز پریود شدم😕

من چهار روز دیگس فلیکولم یدونه داشتم سایز 23دیگه نمیدونم این ماه میگیره یا نه

ازاد سازی نزدی؟

اره چرا نشه من اندازه فولیکولام همین بودم ۲۳ و ۱۸ ولی ماه اول باردار نشدم ماه دوم

سوال های مرتبط

مامان گل🩵🩵 مامان گل🩵🩵 هفته نوزدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هشتم بارداری
مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 قصد بارداری