۵ پاسخ

منم امروز روز موعدمه دیروز تست دادم مثبت بود

من دو س روز دیگ

من 4 روز علائم مثل ماهای قبل ندارم فقط یکم ترشح دارم با سردرد

من ۶روز تاخیرم
دیروز آزمایش دادم منفی بود 🙂

انشاله ماهم دلمون خوش میشه 🥹

سوال های مرتبط

مینا

میدونم به زودی میای❤️ مینا میدونم به زودی میای❤️ قصد بارداری
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
منتظر معجزه 💔💔 منتظر معجزه 💔💔 قصد بارداری
مامان هدیه قرآن مامان هدیه قرآن روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وسوم بارداری