کیا موعدشونه و علائم چی دارن؟

۱۰ پاسخ

انشالله که بارداری عزیزم

من امروز موعدمە علایم برعکس ماههای قبل کە کلی علایم داشتم این ماە فقط تخمدان چپم تیر میکشە یک زرە سینە هام تیر میکشە و برای اولین بار روز قبل موعد لک نداشتم ولی خب میدونم پریود میشم

یک روز گذشته برا من دلدرد و اینا هم ندارم اما بیبی چک زدم منفی بود

من فردا موعدم فقط یکم سینه درد دارم

من امروز موعدم

بنام خدا 5روز مانده😂🤦🏻‍♀️
دل درد شدید دارم، نفخ دارم ک هیچکدوم برا بارداری نیست ولی انشالله هست😂

من دوروز مونده فقط یک هفتس بشدت موهام و صورتم چرب میشه و کلی جوش زدم نمیدونم علائم پریوده یا بارداری یا هیچکدوم😂

سلام بچها دو روز از پریودیم گذشته و لکه قهوه آیی میبینم امکان بارداری هست

من دوروز مونده

منننن
شکم درد دارم که یه سمته فقد و صورتم پر جوش شده و سینه درد دارم
که همشم علائم پریودیه🙃
ولی دو روز تاخیرم

سوال های مرتبط

مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آوا مامان آوا هفته یازدهم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری