انشالله که بارداری عزیزم
من امروز موعدمە علایم برعکس ماههای قبل کە کلی علایم داشتم این ماە فقط تخمدان چپم تیر میکشە یک زرە سینە هام تیر میکشە و برای اولین بار روز قبل موعد لک نداشتم ولی خب میدونم پریود میشم
یک روز گذشته برا من دلدرد و اینا هم ندارم اما بیبی چک زدم منفی بود
من فردا موعدم فقط یکم سینه درد دارم
من امروز موعدم
بنام خدا 5روز مانده😂🤦🏻♀️
دل درد شدید دارم، نفخ دارم ک هیچکدوم برا بارداری نیست ولی انشالله هست😂
من دوروز مونده فقط یک هفتس بشدت موهام و صورتم چرب میشه و کلی جوش زدم نمیدونم علائم پریوده یا بارداری یا هیچکدوم😂
سلام بچها دو روز از پریودیم گذشته و لکه قهوه آیی میبینم امکان بارداری هست
من دوروز مونده
منننن
شکم درد دارم که یه سمته فقد و صورتم پر جوش شده و سینه درد دارم
که همشم علائم پریودیه🙃
ولی دو روز تاخیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.