سلام خانما من زیر دلم درد میکنه طبیعیه

۵ پاسخ

همه چی عادیه تو حاملگی 😅

درد مداوم نباشه شدت زیاد نشه و با تغییر حالت بدن خوب بشه طبیعیه غیر این نه

تو بارداری هر دردی که مداوم نباشه زیاد نباشه مشکلی نیست

اگه شدید نباشه آره طبیعیه

اره اشکالی نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان 🩵🌱🩵 مامان 🩵🌱🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد سدیس مامان محمد سدیس ۶ ماهگی
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نخود🪽🤍 مامان نخود🪽🤍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق

فندوق مامان فندوق فندوق هفته شانزدهم بارداری
مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وسوم بارداری