مامانا بچه های شمام دستشونو میخورن؟

۵ پاسخ

اره دختر منم مبخورد یادمه

از مراحل رشد
ولی اگه خیلی زیاد شد با متخصص مشورت کن

آره همش دهنشه

تا دلت بخواد

هرزگاهی دستشو می‌بره سمت دهنش

سوال های مرتبط

مامان فِنقِل خان مامان فِنقِل خان ۱۵ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان جوجه حنایی مامان جوجه حنایی ۱۳ ماهگی