۴ پاسخ

برا من کلیندامایسین ۳۰۰ هر ۸ساعت نوشته، خیلی از عوارضش میترسم

به من سفکسیم نداده.آزیترومایسین و مترونیدازول ۵۰۰ داده خوردم

به من نداد چرا 🥲 فقط امپول پروژسترون داشتم

سوال منم هست. من اشتباهی هر ۱۲ ساعت خوردم😂😂دکتر نوشته بود هر ۲۴ ساعت

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ویکم بارداری