۸ پاسخ

من چون تخت نمیتونم بگیرم به خاطر جا، اینو گرفتم که بچه رو بذارم توش بذارم رو تخت خودم

حس میکنم خیلی جاگیر و بزرگه نمیشه هیچ جا ازش استفاده کنی

من اینو خریدم

تصویر

من نخریدم چون جاشو نداشتم

عالیه من تا ۷ ماهگی‌ازشون استفاده کردم الانم برا بچه دومم میخام استفادشون کنم

من ازدوتاشم خریدم
به نظرم تا۴۰ روزگی که قرار استراحت کنی و بچه کنارته بزاری توش خیلی خوبه

من که گرفتم دیگ نمیدونم به درد میخوره یا نه

اره منم خریدم اینجوری

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان هدیه خدا🤎🦫 مامان هدیه خدا🤎🦫 ۲ ماهگی
مامان محسن💙🧿 مامان محسن💙🧿 هفته سی‌وسوم بارداری