اگر تخت یا گهواره داره نه ب درد نمیخوره
من گرفتم تا ۱ سالگی پسرم روش میخوابید
همه میگن خوبه. من که میگیرم. خصوصا وقتی میخوای بچه رو خارج از تخت و گهواره بزاری
بچه وقتی تو گرما ب دنیا بیاد اصلا تو تشک گاددار نمیخوابه
من تشک و پتوی معمولی خریدم
به نظرم خیلی خوبه چون بچه یه جا ثابت خوابه و خیالت راحته که غلت نمیزنه
به نظر من که استفاده میشه گرفتم
برای چی هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.