من نمیخرم ست دم دستی میخرم که مدت طولانی تری استفاده بشه
کاربردی که هست من اطرافیانم که داشتن راضی بودن. ببین مثلا من خودم سر پسرم از کریر خیلی استفاده میکردم ولی خواهر شوهرم استفاده نکرد اصلا نمیشه گفت واقعا
نه نخر هزینه الکیه بخدا بجاش یه جیزی کاربردی بخر
اخر خریدی یا نه؟
من هم تشک گارد دار خریدم هم معمولیا رو مامانم دوخت ک تا سه سالگیش هم استفاده کنه بنظرم گارد دار کار بردی تره چون بچه از سه ماهگی به بعد غلط میزنه من همش میترسم بیوفته برا همین خریدم
من خیلی استفاده کردم برای دختر اول.
فکر کنم بستگی به مدل مامان داره.
بعضیا راضین بعضیانه.
من ساکحمل چیکو خریدم بنظرم برای مهمونی ها و حمل نوزاد بهتر و سبکتر از کریر هست ولی خب تا استفاده هم نکنم نمیتونم قطعی بگم
میخاستم عکسش رو براتون بذارم نمیدونم چرا نمیشه
نه اصلا
من نگرفتم یه تشک ضد ریفلاکس گرفتم همون کافیه به نظرم میذارمش رو همون..اگه یه چیز جایگزینشو داری نگیر دیگه اضافه ست.
در مورد کریر هم که دیدم خانما صحبتشو کردن بستگی به سبک زندگی آدم داره واقعا. مثلا من خودم اگه داشته باشم واقعا استفاده میکنم ولی خواستم بگیرم یه متخصص نوزادان گفتش که زاویه کریر برای ستون فقرات بچه خوب نیست استفاده نکن پشیمون شدم
من تا ۱سالگی استفاده کرده مخصوصا برای دورانی که تازه میخواد بشینه عالیه اگه بیفته هم ضربه نمیخوره
همون تو میخوابید بازی میکرد من خیلی راضی بودم✨️
نه چون خیلی بدقواره و جاگیرن
من نخریدم و نمیخرم
من چون شاغلم
کارمم توی خونه ست لازم دارم برای اوایل که کوچولوئه توی تشک گارد دار باشه کنارم باشه راحت باشم برای همین خریدم
نخر خرید الکیه هم قیمتش بالاست هم مدت طولانی استفاده نمیشه . ست دم دستی بیشتر استفاده میشه چون اینا زود کوچیک میشه برا بچه
من نمیخوام بگیرم
نميخرم من
من گرفتم سفارش دادم بزرگترم گرفتم چون میخوام کنار تخت خودمم بزارم به جای تخت کنار مادر و هم تو سالن ببرم
من نمیخرم فقط آغوشی میگیرم
من براش دشک پر کردم بزرگتر
چون زود کوچیک میشه من نگرفتم
فک کنم تا شیش ماه بیشتر استفاده نشه
نه کاربرد نیست
من میخام بخرم
من خریدم تا یه مدت خوبه زود کوچیک میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.