۳ پاسخ

۲۴ تا ۲۸ گلوکز داری بعدش ۳۰ هفته بری برای سونو رشد بهتره من خودمم ۳۰ هفته قراره برم

۲۴ هفته تا ۲۸ هفته آزمایش قند بارداری یا همون گلوکز
۲۸ به بعد سونوگرافی رشد یا همون وزن جنین

ازمایش قند از ۲۴هفته تا ۲۸هفته
سونو رشد از۲۸هفته تا ۳۲هفته

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه هفته سی‌وپنجم بارداری