تو آزمایش سلفری کجا نوشته جنسیتش؟

۴ پاسخ

کروموزوم y جلوش مینویسه مشاهده شده یا نه

بفرست تا بهت بگم عزیزم

فکر میکنم بر اساس کرومزوم مینویسه
اگه نوشته باشه Y پسره
نوشته باشه X دختره

بفرس بهت بگم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان شاهانی مامان شاهانی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وپنجم بارداری