۳ پاسخ

شربت آزیترومایسین خارجی بهش بده تا عفونت کامل بیاد بیرون ایرانی اصلا فایده ندارع
یه اسپری هم هست واسه سرفه خیلی خوبه

تو حریرش نشاسته گل بریز عالیع

سلام دکتر به پسر من شربت پروسپان داد

سوال های مرتبط

مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی
مامان سلین قشنگم مامان سلین قشنگم ۱ سالگی