۲ پاسخ

منم دیروز همینجوری بودم با کمر درد شدید...دکترم گفت برو زایشگاه تست nst بگیر که ببینیم انقباض شکمی داری یان...رفتم گرفتم خداروشکر نداشتم

برو زایشگاه

سوال های مرتبط