گهواره بهتره یا ننو؟

۵ پاسخ

هیچکدام‌تخت ثابت فقط
چون به تکون خوردن عادت کنه بخای بری جایی بمونی پدرت در میاد

من گهواره گرفتم امن تره

خیلیا میگن ننو خوبه ولی ب محض شروع کردن بچه. به غلط زدن دیگ امنیت نداره خاهرم گرفت و بچش توش چندباری خاست بیفته..من گهواره گرفتم برابچه اولم خیلی توش اروم بود و خوابشم خوب بود امنیتشم بیشتر

من ننو گرفتم
و خیلی شنیدم ک همه راضی ان

دیروزتوکلاس میگفتن ننوبهتره انتی رفلاکسه

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان کنج دلی👶🏻💕🍼 مامان کنج دلی👶🏻💕🍼 ۳ ماهگی
مامان امیرحسین🙎‍♂️ مامان امیرحسین🙎‍♂️ ۱ ماهگی
مامان قند مامان قند هفته سی‌وچهارم بارداری