۹ پاسخ

من گهواره هست تخت کنار مادرم هست دو کارس بهتراز ننو هست چون بچه بزرگک بشه غلت میزنه تو ننه خطر دارع

ننو بهتره

ننی بهتره

ننی بهتره

دختر من الان 2سال و 2ماهشه هنوز میخوابه داخلش البته دخترم ریزه میزاس

گهواره بخر
درسته ننو خوبه اما بچه بهش عادت میکنه هر جا بری باید با خودت حمل کنی ببری و داخلش تکونش بدی
ولی گهواره کاربردی تره و مدت زمان بیشتر میتونی استفاده کنی

گهواره

صد در صد ننو

ننو.

سوال های مرتبط

مامان کنج دلی👶🏻💕🍼 مامان کنج دلی👶🏻💕🍼 ۳ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی
مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد