۳ پاسخ

آره ولی من هنوز ۲ میدم.هرچی عددش کمتر باشه مغذی تر و سنگین تره

من هنوز دو میدم

بله عزیزم‌

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۱۷ ماهگی
مامان میکا و امیرعباس مامان میکا و امیرعباس ۱ سالگی
مامان امیرصدرا مامان امیرصدرا ۲ سالگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱ سالگی