سلام مامانا چجوری سیب رو به بچه بدم

۶ پاسخ

یه سیب رو پوست بگیر، قاچ کن با یه نصف لیوان آب ولرم با گوشت کوب برقی میکس کن. یه پوره رقیق بهت میده.

سیب اصلا خوب له نمیشه

اگه در حد 2-3 دقیقه آب پز کنی نفخش گرفته میشه له ش کن بده

با قاشق بتراش بده بخوره

یکم بزار بخارپز بشه پوره کن

بخار پز یا اب پز کن، له کن بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان آدرین جان🤍🥹 مامان آدرین جان🤍🥹 ۶ ماهگی