۴ پاسخ

من دوشبه حسش مکنم فدااش شم😍😍😍

گلم اینها دارین

تصویر

وای خوشبحالت من با اینکه فردا ۱۵هفته ام پر میشه هیچی حس نمیکنم فقط صبح ها خودشو سفت می‌کنه مشخصه گفتم قدامی
سر دخترم خلفی بود ۱۷هفته تکون هاشو حس میکردم

یه نبض خفیف روی مثانه ته اره منم اون هفته حسش کردم

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری