۷ پاسخ

نگران نباش استرس نگیر

بله من برادرزاده ام 35 هفته به دنیا اومد دستگاه نرفت فقط بخاطر زردیش دو روز دستگاه آوردن خونه

چند کیلوئه؟
معمولا کاملن. فقط یه کم ممکنه وزنشون کم باشه.
حالا چرا قراره زود زایمان کنی؟مگه مساله ای پیش اومده؟

آره سالمه فقط یه ذره کوچولوعه و وزنش ممکنه کم باشه

اره احتمال دستگاه رفتنشم خیلی کمه

آره عزیزم سالمه میزارنش دستگاه ک هیچ جای نگرانی نداره

آره کامله

سوال های مرتبط

مامان پسرام🩵👶🏻 مامان پسرام🩵👶🏻 ۹ ماهگی