۶ پاسخ

ريسكه من كه به نظرم انجام ندي بهتره

نه مشکلی نیست

دختر دایی من با بکییه تا پنج ماهش دکلره گذاشت هیچی نشد

ببین عزیزم بعضی چیزا عوارضشون اثبات نشده ممکنه بعدا بیان بگن خطرناک کلا تو بارداری ریسک نکن

نه اشکال نداره

معمولا هفته اخر میگن ایرادی نداره بازم از دکتر بپرس
چرا زود تاریخ زایمان زده ؟ تو گهواره زده هفته ۳۵

سوال های مرتبط

مامان آقاعلی‌اکبر🩵 مامان آقاعلی‌اکبر🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی