۴ پاسخ

نداری عزیزم، تازه اندازه فولیکولت خیلی خوبه، همین که استرس باردار شدن داری مانع میشه عزیزم، اصلا بهش فک نکن و استرس نداشته باش و اقدام کن

پس به نظرتون چرا باردار نمیشم

نه نداری

ن عزیزم فولیکول خوبی داری

سوال های مرتبط