۳ پاسخ

من ویروس گرفتم شدید حالم بده
بهم یدونه سرم دادن
یدونه آزیترومایسین ۲۵۰
یدونم استامینوفن معمولی
یدونم قطره بینی همینا

سرم میزنن و شربت

سیتریزن هم میدن اگ خلط داری دفین هیدارمین قرقره کن

سوال های مرتبط

مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی
مامان رادین🩵👶 مامان رادین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مروارید مامان مروارید هفته سی‌وهفتم بارداری