خواهش میکنم عزیزم
تا میتونی شیر بخور تو ی ساعت ب زور هم شده دوتا بطری شیر بخور
میتونی نامه از دکترت بگیری بری درستش کنی
برو دکتر... درد و عفونت و تب ضرر داره
اسپری بی حسی من مصرف میکنم خیلی خوبه
آب جوش داخل کیسه آب گرم بریز بزار روش عالیه
قطره دنتول بگیر قرقره کن دکتر من گفت عیب نداره
سلام ژل میخک خوبه
آب نمک قرقره کن
میخک رو بزار بجوشه ابشو قرقره کن
قند دود بده بزن گوگول اگه بلد نیستی خیلی زود درد و آروم میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.