۴ پاسخ

تا زمانی ک مصرف میکنی شیرت زیاد البته باید روزی دوتا بخوری اب و مایعاتم بخوری

من استفاده کردم واسه شیر خیلی خوبه ولی باعث میشه پرید بشی چون هورمونات بهم میریزه

من میخورم بعد ۱ ساعت از سینه هام شیر میریزه خیلی خوبه

خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان دوقلو های کنجدی مامان دوقلو های کنجدی ۱۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان رایان 💙💙 مامان رایان 💙💙 ۱۲ ماهگی
مامان ^گندم^🎀 مامان ^گندم^🎀 هفته چهلم بارداری