۵ پاسخ

ی هاله میبینم ولی زود زدی ازاد سازی زدی؟

برای من ۵ روز گذشته به نظرتون الان نشون میده ؟
چند روز به موعدم زدم منفی بود علائمم ندارم الان که ۵ روز عقب افتاده

یچیزی یبینم ولی فککنم خط تبخیره
صبر کن یکم دیگه چن روز بعد بزن

الان خیلی زوده واسه تست زدن حداقل باید سه روز بگذره از پریودت

هنوز خیلی زوده

سوال های مرتبط

منتظر پسته🥺🍓'. IUI. منتظر پسته🥺🍓'. IUI. قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته ششم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه🌈🐥 مامان جوجه🌈🐥 هفته یازدهم بارداری