برای بچه سه کیلو پوشک شماره صفر خوبه؟؟

۱۲ پاسخ

صفر نیس
همون سایز یک روش نوشته نوزادی همون خوبع

صفر کوچیکه واسه بچهای نارس هست

شماره یک بهتره

یک بسته صفربخری کافیه لازم میشه

من ۱ مولفیکس میبستم

ن سایز ۱ مولفیکس بگیر خیلی کوچیکه انگار صفر نمیدونم چ جوری میگن صفر استفاده میکنن

من مولفیکس سایز ۱ گرفتم ۲ تا ۵ کیلو هست

سایز 1بگیر

برای ۲ تا ۵ کیلو ۱ باید بگیری

نه ۱ بگیر
فقط مای بیبی سایز صفر داره ک اونم روش زده واسه نوزادان نارس زیر ۲۵۰۰

برای یکی دو هفته اول صفر بهتره

شماره ۱ خوبه

سوال های مرتبط