اسم دختر یا پسر چی میزارین
خودم هنوز نمیدونم

۸ پاسخ

اسم بچع اولت چیه

نفس میذارم

از اونجایی که فقط همین یدونرو میخوام اسمه پسرمو گزاشتم برسا

من بچه نمیخام دیگه ولی اگه بچه دارم بشم
پسر میذارم حامی
دختر میذارم پناه

وای خیلی سخته مخصوصا ک اسم ها همشون جدید شدن و خیلی قابل پذيرش برای اطرافیان نیس

پسرتیام
دختر مهوا رویسا نورا فعلا به نتیجه نرسیدم ولی احتنالا اولی

احتمال زیاد جانا

امیر علی

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩷الماس و نور🩷 مامان 🩷الماس و نور🩷 ۱ ماهگی
مامان nine🍼🐣 مامان nine🍼🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی