اسم پسر هاتونو چی میزارین

۴۵ پاسخ

من می‌خوام بزارم علی

حسین🧿🤴

علیسان

ب امیدخدامنم محمدمیزارم

دایار

اسم پسر اولم علیرضا هست فداش بشم
این نی نی ک حسم میگفت پسره
دوست داشتم اولاش علیسان بزارم
بعدش نذر کردم گفت محمدطاها میزارم
امروز به دلم محمدجواد هم افتاده

ایلیار

منم صدرا

بین اسم فرهان و سهیل موندم

پیمان 😍

ویهان

پسر اولم نیکان هست دوسالشه، نی نی دومم پسره میخام بذارم شاهان اگه عوض نشه تا ۴ هفته دیگه

هیراد

نیهاد

اسم پسرم محمدمهدی
اینم میزارم امیر مهدی

اهورای جان

دیار

آریا

علی🐣✨

حسام‌ ‌. ‌

یا شاهان یا آرمان

آریا 💙

دیار🩵🍼👶🏻

منم ک مشخصه

علی اکبر شناسنامه علی صداش کنم

اسمی که ما انتخاب کردیم الان من دوباره بنویسم دوباره افراد جبهه می گیرن و دوست ندارن

قربونش بشم گرشا

ویهان

ابوالفضل

علیسان

دیار 😍

ان شاءالله امیرعلی❤

آرسن😍

ان شاءالله امیرعلی 🥹❤️

آرمان 😍😍

امیر علی 😍🥹

عماد🥹

آریا😍

سامیار

رهام

سورنا

میراث

آرتا

والا…..

نمیدونم هنوز
ی لیست بلند بالا نوشتم ولی همچنان نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان nine🍼🐣 مامان nine🍼🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی
مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان 🩷الماس و نور🩷 مامان 🩷الماس و نور🩷 ۱ ماهگی