سلام مامانای باردار اسم پسراتون چی میزارین ؟؟؟🤰🏼🤰🏼

۱۸ پاسخ

رهام مامان 🤰🏻🩵

آقا امیرعلی ❤

❤️حسین❤️
تو بهترین اسمی هستی که میتونستم انتخاب کنم
گفتم از عشق نشانی به من خسته بده گفت جز عشق حسین هر چه ببینی بدلیست.........

بین رادوین و مانیار موندیم کدومشو بزاریم ولی احتمالا رادوین

رامان

ایدان یا دایان

یزدان

رایان میگه همسرم بزاریم

اورهان🤗

بین رهام و یارا موندم
احتمالا رهام

صالح🩵🥺

اورهان♥️

امیرعلی 💛

اقایاسین

آقا نویان

مسیحا🩵

پسر بزرگم اقا تیام دومی هم ک تو راهه اقا علیرضا

آقا آرسام

سوال های مرتبط

مامان شاهان🫅💙 مامان شاهان🫅💙 ۱ ماهگی