۷ پاسخ

منم میخام لنا بزارم هیچ اسمی بدلم ننشست جز لنا هم کوتاهه و شیکه هم با معنی😍🩷

منم اسم دخترمو قراره لنا برگزارم خیلی اسم خوش آواییه .

مبارکه

نامدار باشه عزیزم خیلی اسم قشنگیه😍😍

مبارکه

ب سلامتی منم خودم اسمم مونا نینی رو لنا گذاشتم🥹

خوش نام باشه گلم

سوال های مرتبط

مامان شاهان🫅💙 مامان شاهان🫅💙 ۱ ماهگی
مامان آیــلـیــن🦋 مامان آیــلـیــن🦋 ۱۰ ماهگی